090413

HEJ HOPP GUMMI SNOPP XD


hejsan hejsan bloggen. Idag så vaknade man vid elva tiden. Och tänkte vad man skulle göra idag och så klart vilka kläder man skulle ha på sig XD.

Kläderna: Jeans från vila, randig tröja från H&M, Mina Fred Perry skor. och kanske solbrillorna :P.

Vad ska jag göra: Göra i ordning transportburar och fixa. Sen åka till Johanna (joje) och träna mina easters Bunnys. Och sen chill efter det.


Och nu har jag även gjort en liten signatur jag sätter längst nere vid varje inlägg :P ( och jag vet att det står fashion och att ni inte har fått så mkt av det men jag lovar på hedersord att ni ska få se på bilder hur jag sminkar och designar så bara lugna. Love yaa <33








Kommentarer
Postat av: Emma B

Najs;D

2009-04-13 @ 14:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0