igår glömde jag skriva detta :) <3

Heej



Idag sovde man till halv 8 på morgonen! mm det var skönt att verkigen sova ut på en skoldag!!
Jag gick ner och tog en tröja och ett par byxor och började platta håret och efterd et blev det borsta tänderna och sminka mig. När jag skulle köra hemifrån tog jag ett päron på vägen ut. Och det bar av till emma. När vi hade cyklat från emma och till skolan började jag äta på mitt päron och det avr jätte gott men sen kom ett gupp och jag tappade det ! buuhu.
Jag sa till emma och jasse nej jag tappade mitt päron. Då sa Emma men vi kanske gör ngt på hemkundskapen. Ja hoppas det.! :) sen kom vi till skolan.


I skolan var det det vanliga träffa vänner kramas och lektioner. Första lektionen aslång andra var då hemkundskap och jag kunde knappt bärja mig på hungrig var jag!! Och när lektionen börjar så säger Eva (läranen) Vi ska inte läga mat idag. Idag ska lära oss hur de är när man flyttar hem ifrån. Och jag Tänkte neej . Då frå jag vänta en timme extra för at få mat (då var det mat i matsalen).

Syslöjden:
Idag var dagens höjdpunkt vänner, syslöjd och dans.
PÅ syslöjden hade jag precis blivit färdig med min tröja så tänkte jag en stickad väska med tyg innan för det blir en bra strand väska.! Så jag tog ett rosa garn och ett par tjocka stickor för jag ville att det skulle vara lite hål men ändå inte så att det såg häftigt ut md babyrosa tyg innanför. Och jag började och det är bra än så länge. Så hoppas det blir bra sen.

Efter att ha sovit på soffan en tre kvart efter solan. Så bad jag min mamma väcka mig vid den tiden så att jag inte skulle sova längre. Jag gåt in i köket och där sitter mammas och pappas kompis i köksoffan. Och pratar då med min mamma. Jag kommer in och han frågar. elin har du gjort en taturering?:o . Och jag svarade nej det är Emmas pappas autograf hihi. Jaha, sa han. Men jag kanske vill göra en liten på skulderbladet eller på foten. Och då började vi snacka om tatureringar.

Dansen:
Efter att jag packat till dansen så gick jag till cykeln sen träffade man alla på dansen :) <3


Hej då :)< 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0