En underbar dag med EMMZ <33

Heej Heej <3

Idag efter skolan så skulle jag va med Emma klämma fast det var efter skolan. Som också rimmar på fågelskrämma fast jag är ju inte så dum och skriver så om min Emma :). Vi var ju extra glada för att ha fått MVG på våra Eng uppgifter. När vi kom ut till cyklarna så märkte emma att hon hade tagit fel nyckel till cykeln xD. Så jag fick sjutsa henne hem och när vi var hemma gick hon till skolan med rätt nycklar och sen körde hem och vi var överäns om att när hon skulle gå dit så skulle jag hämta saker till Emma tex mina skissar på min kollektion och min tröja vi skulle plåta i, och lite smink. Men jag fassnade vid tv:en så när emma kom hem hade jag inte åkt än :P. Men jag åkte efter pogrammet för att vi skulle hinna göra Emma färdig för hennes plåtning. När jag kom tillbaka så hoppade hon på studsmattan och vi prata lite. Och kelade med Leo. 

Efter det kom vi på att vi skulle nog skynda oss lite om jag skulle hinna sminka henne före plåtningen och Vi gjorde vid håret också på henne som blev jättebra!!! Fast istället för att ta tröjan jag hade gjort så tog vi vita kläder för det skiner upp på fotona. Alla blev jättefina, här är några av dem:


 Regnbågs Sminkningen: av Elin Tann
Så här ser det ut med slutet öga :

 

Så här ser det ut med öppet öga :



Båda ögonen:



<33

Här kommer också några proffs foton på Emma <3:

  


  

   


 

 

 

kommer fler bilder med nästa inlägg<33


Kommentarer
Postat av: Emma B

Vi är bäst! <3

2009-04-18 @ 00:55:42
Postat av: Hanna

Jättefin sminkning! :)

2009-04-18 @ 19:55:06
URL: http://justodoit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0