I söndes :P

Heej 

 detta inlägget är riktigt sent!!!!
jag vet :( men jakunde tyvärr inte vara vid datan den dagen . (SYND)

Men det här hända iallafall jag hade inget bättre för mig så jag började sticka på minväska jag håler på att göra på syslöjden och ( den blir mörk rosa!!<3 ). Ja iallafall efter jag har stickat upp ett helt nysstan så ringer man emma och frågar henne om hon vill komma hit en lite och va ute och se ninorna. <3
Men innan hon kom så hade jag tänkt att göra en ny sminkning så ja gjorde det. Jag valde färgerna guldgrönt, brunt och eyeliner och mascara. Jag har en bid på den i mobilen, men jag orkar inte gå ner och hämta den :P. så jag gick runder och fottade lite blommer med ett öga sminkat och resten av huvudet inte ngt smink alls.Så när emma kom och jag öppnade dörren så började hon skratta för att jag bara hade ett öga sminkat :P''


ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0