Igår (090415)

Heeej Heej bloggen!! <3

NU har jag en massa inlägg att lägga in! det är både från igår och idag :) om jag orkar men jag gör så gott jag kan :P.
Okej men jag tror iallafall att jag börjar med att lägga in vad som hände igår!! ååå det avr så roliga saker som hände jag skrattar nästan nu.

Igår : På morgonen vaknar man så här lite halv trött och tänker varför nu?:O. Men så drar jag mig själv upp ur sängen. Och tittar i garderoben och hittar .... ingeting :S. Men efter ett tahg hitta jag lite fint man kunde ha på sig då . Jag gjorde vid och började cykla till Emma med högsta fart. Skolan behöver vi inte prata om för den är som vanligt (tråkig). Men när jag (latisen), Kåtisen (jasmin) och Långisen (emma). cyklade hem kom jag på att jag hade glömt mina nycklar hemma så vi blev utelåsta i en stund sen kom jag på världens bästa idè att vi kunde ringa min pappa, så att han kunde komma och låsa upp till oss. Medan tiden dröjde så kom vi på att ringa till Patrik från Halmstad (OJ oj vad dem pratar roligt där xD) Men så pratade vi om lite personliga saker tex att emma sa att jag satt på toa och inte ville prata. Men vi var utomhus och jag satt inte äns på toa. Ja och då sa jasse att vi var utomhus. Så man blir ju lite misstänksam då! Men sen skulle ju jasse börja prata om kondomer och om han hade bög badbyxer eller vanliga killshorts. Ja, man börjar undra:P. Men älskar er ändån. Och vi hade en bar pratstund med honom vi pratade med honom typ en halv timme. Sen bestämde vi oss för att titta Madagaskar två. Oj vad rolig den var!! :)
Vi åt mackor medans filmen var på och jag blev äcklad av jasses mackor! Hon tog leverpastej på den ena och på den andra kaviar. Och då tänker man fy vad hon kommer att lukta sen. Skoja gumman. Emma var ett kränge hon tog fyra stycken mackor och jag tog en. Sen efter filmen så skulle Emma och Jasse hem för att jag ock mamma skulle åka till Familja och Väla för att köpa skor till konfermationen och klädning till konfan och en body som jag ska ha på dansen. Först och främst åkte vi till familja och vi gick in på skopunkten  och jag såg världens underbaraste skor man kunde hitta men dem var ju rätt lika joje hade visat mig. Men jag och mamma bestämde oss för dem.  Jag hittade ett par klackar jag ska ha sen till sommaren också som jag ska köpa senare. Mammas mobil ringde och hon började prata var hon var och lite sånt. och sen säger hon att jag är jobbig att köpa skor med och andra saker. Och jag lixom tack för den. Medans det är hon som har yrat runder i alla affären och jag bara mamma vi har inte tid och hon jag ska bara titta och sen ger hon den där killerblicken till en. Men efter mammas jag ska bara titta så tog vi bildne upp till Väla centrum. Vi gick raka vägen upp till Ginatricot men mamma stannade vid bikbok.... -.- . Men jag gick vidare efter någon minut. Och hon gick efter. Så ko vi in på Gina. Oj, vad många fina klädningar där fanns !! Jag tog med mig minst 6 klädningar till provrummet. Jag testar alla och vissa var snygga tyckte jag och vissa såg ut som jag var en pumpa i. Jag var fäst vid en klädning som skulle passa så bra till skorna. Och mamma och jag tittade på den och tänkta ja den är ju smal i midjan och fin så här men den går ju ut jätte mycet efter det. Men så kommer mamma med världens underbaraste klädning och oj vad sööt och oj vad fint den satt så det fick bli den! <3.

När jag kommer hem aå blev det ut till kaninerna. Sen byta om ta bort smink borsta tänder sen upp på datan. Jag började skriva med joje. Och jag sa jag tror att jag har köpt samma skor som dig fölåt. Och jag sa att det var min mamma som sa att jag skulle köpa dem och det gjorde jag. Och det är faktiskt sant. Och jag ÄLSKAR JOJE <33 för att hon inte blev sur!!





Mina blivande skor från skopunkten<3



Kläderna igår :)
ett par jeansleggins från MQ, en Tröja från H&M tror jag och ett paljettbälte från Ginatrocot.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0