<3 ( onsdag ) VÄLA SHOPPING<33

Heeje bloggen
 
Fatta hur glad jag är jag har haft fullt upp idag så jag tror att detta kommer att bli ett långt inlägg från hela dagen + bilder imon för att jag hittar inte min överföringssladd!!
Morgonen:
I tistes så hade vi fått reda på att vi skulle till gymnasieskolan. Så då tänker man ju snygga killar så då sk aman klä sig fint och fixa sig + att åka till väla centrum efter skolan med pappa. Jag sa att jag behövde lite concealer och bekini och det böhövde jag så vi körde dit (efter skolan)(:. Men det morgonen började med att jag ringde till emma och sa att jag blev lite försenad så att dem kunde cykla i förväg. ( vi brukar köra 10-15 över till skolan och vi börjar halv 9) Så när jag var framme vid gymnasiet så hade emma och jasse precis ställt sina cyklar i cykel hållarna. 

Vi träffade mkt folk speciellt den bästaste josse och joje och bex!
När vi väl kom in i byggnaden så kom två stycken lärare som skulle visa oss två gymnasie linjer en teknink och en annan var NV. Och vi gick in till han med NV. Han hälsade på oss och skrattade lite för sig själv och var lite pang i huvudet för att han trodde att hans skämt var roliga men det var ju bara han som skrattade??... Men han pratade och det lät ju lite intresant iallafall. Vi testade ett expriment också. Vi skulle göra ngt dnaav diskmedel vatten brödgrobbar + T- röd. När det var färdigt så liknade det jätte äckligt grönt gult slämmigt snor!!!! ÖÖÖÖ. Och då skulle man blanda allt och sen hälla i t-röd och efter det så bildades en vit genomskinlig bubbla som var DNA. Så man skulle ta en pinne och sen pösöka ta upp bubbla och få en lång tråd. Och vilken grupp var bäst om inte vi!!:P. 

Efter det så skulle han säga ett " roligtskämt ". Och så här gikc det skämtet. 

En gång var det en gås som hette olle och han gick in i en mataffär och frågade har ni bröd har ni bröd har ni bröd har ni bröd har ni bröd har ni bröd har ni bröd. Och så hållde han på så där. Och då sa personen i kassan. Om du inte håller näbben så spikar jag igen den.  Olle tittade lite och sen sa han. har ni spik har ni spik  . Och efter det så olle sen Har ni bröd ........................  -.-      zzzzzZZZZZzzzzzzZZZZZZzzzzz

Och fast jag är blond fattade jag den (att dem inte hade ngn spik så han hållde väl på så resten av dagen.)

Efter skolan så körde jag och pappa till väla. Oj vad jag älskar väla det är det bästa asså!!!Så frågade pappa vad behöver du nu då. Och jag svarade jag behöver en concealer en bekini och en bh till konfa klädningen som är vit det är helt konstigt att inte ha en vit bh så vi fick ju köpa det. När jag kom in där hade jag hittat en fin vit bh och jag hittade en som var snygg och fräsch. Och då tog vi den och det stod 2 för 149 så jag hade tur. så jag köpte då den vita och en vit med rosa små hjärtan på och med spets. Och vi köpte smycken till naglarna för att jag skulle göra hennes naglar fina till konfan. Efter vi hade betalt fick vi med en liten bag som man tvättade bh:ar i. Vi kutta vidare (kutta är ett ord som jasse har hittat på som betyder kuta eller runa eller spring.)
Iväg till kicks. så när jag väl kom in i kicks kände jag inte igen mig för att dem hade renoverat så jag visste inte var mattemusse var. Så jag gick runt i hela butiken och glodde men jag hittade inte den och sen efter en stund så var den ängst ner på en hylla som jag hade gått förbi. ( ja jag är blind XD) Så vi köpte den. Sen raka vägen till Ginatrocot. Där såg jag en as fin bekini som är lite skjömans lik.Och sen hade jag redan bestämt att jag skulle köpa en vit t-shirt med typ skurna långa hål ner till ryggen. (fan vad snygg den är). Jag ick förbi ett bord och där låg dem mest underbara shorts jag någonsin sätt ( ett par babyrosa shorts som är jätte lena av ngn slacks jeans.) Så jag tog med mig det in til prov rummet. Allt passade så vi köpte det. Jag ska till väla igen nästa fredag och då ska jag köpa vita jeansleggins och ett par till shorts och ett skärp och ögonskugga och lite sånt (för då har man fått konfa pengar + månadspeng). Vi hann gå och fråga på djuraffären om när kaninungarna skulle lämnas där. Och dem sa att hon skule ringa oss nästa vecka . :) ( kullen var tyvär oplanerad, mkt söta vill ni köpa?? (L) )

Vi fick skynda oss hem till klippan för attjag skulle dansa men jag kom halv timme försenad. För det började halv åtta och jag och pappa körde från väla kl kvart i åtta.  Så jag hann träna en stund och det var as kul! :) 

Här kommer lite bilder från en sminkning. Jag gjorde i söndes som ja inte lagt in än. Och mina bilder på sakerna jag köpte kommer imon på morgonen. :) Ha det !!<3



inte så bra bild men ( den var tagen av mobilen så)
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0