Jälva tråkigt

OJ  oj. Vad jag kan ha tråkigt nu på kvällen det känns som om det växer svampar + mossa på mig , jag känner mig som en övergiven stubbe som ligger vid hästskit. Jag vill krama latisen eller kåtisen eller Jävla johanna ( nalle<3) skoja joje.

Idag orkar faktiskt inte jag skriva utan jag skriver imon vad som jag har gjort under hela denna underbara dag förutom nu. Asså det är sjukt jag har gjort f*n mkt idag. Och jag ska inte avslöja för mkt men en jäkla massa hände i skolan + fritid. Men Jga ska skriva som en galning i mon för då blir det väla + familja + mkt kläder <33 

Så nu blir det lägg dags för latisen. ( var uppe hela halva natten igår:O och det är därför jag är jätte trött nu)
men ha det


ÄLSK YAA




ja det här är jag då en hyper rik tjej.<3XD











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0