jippie (utelåst + sminkning)

Jippie hej bloggen!!

Först och främst ska jag säga att det gick bra för mig på eng provet tycker jag iallafall!!! och sen idag har man lämnat in no arbetet (hoppas att det går bra)

Efter skolan så cykla jag hem med erica för att jag skulle göra smooky eyes på henne för att hon skulle ut och festa sen så då frågade hon mig( oj vad jag känner mig proffetionell med allt frågande om sminkning! Först emma sen erica oj vad jag blir GLAD! Vem vet jag kanske har en framtid  om att bliva en makeupartist ? :O , vem vet ). Och det bev jätte bra tyckte jag och hon! :) <3.  Tyvärr så hann vi inte ta någon bild för att jag hade inte min mobil med -.-. Men så fick jag träffa burre sen och då blev det chill och lite snusk mellan dem men jag hållde mig utanför men jag frågade om vi skulle ha trekant (men det var då som sagt ett skämt!)
Och vi skrattade de som f*n iallafall jag. och jag fick nästa håll alltså!!  Och sen visade dem mig vem dem tyckte jag skulle bli tsm med? . Han heter Joel och han är ungefär en och 180 och då tänker jag som är 163 oj ska jag antingen äta fler mrötter och dricka mer mjök så jag blir längre eller så får jag gå runt med en pall varsomhelst om man ska kunna pussa han. Ja ,och sen ville vi raka bures "skägg" men han har inget utan bara några stubb. Men han vägrade så istället så rakade marianne ( ericas mamma) av honom hår på låret  XD.

Så då får man se vad man får för komentarer efter festen om sminkningen och hur stollig man är!( jag är känd )

Och när man kommer hem så blir man utelåst för att ha frågat mamma om hon kunde ringa till niloo ( min fröken) och fråga om jag kunde skicka mitt no arbete och sånt till henne , men nää då mamma var så stressad så att jag blev utelåst för en timme ungefär. Och jag vet inte varför? Men ja så då går man kring och försöker öppna dörrarna fast båda var låsta!! Och jag bara ja hon tänker faktisk och hon låser båda dörrarna. Men hon är inte lika smart som jag XD.  Men jag ska säga snart varför jag är så smart för. Men iallafall jaghade tid över så jag gick och tog ut karamell och kelade med honom och sen tränade jag hopp på studsmattan.

Och nu kommer det varför jag är så smart!!! nu var jag trött efter att ha hickat fotboll och skjutit bollen i mål några gånger och på att ha hunnit att kela med verenda kanin. Så då började jag mitt inbrott. När jag kommer fram på famsidan så ser jag mamma gå ut för att hämta emil från fotbollen och just vid den sekunden så håller jag en stege. Och hon säger :

- elin gå och lämna den tillbaka.
- och jag , jaja då.

Men när hon har åkt ,så tar jag vår höga ruttna rutchbana och flyttar den så att den står bredvid förråd taket. och hämtar en saksom man grillar med. jag klättrar upp på taket och går fram till idas fönster för det är öppet ( fast det är inte öppet så att man kan krypa in, utan  det är bara öppet så att det inte är kvavt så det är bara öppet puttelitet) Ja i de fallet så när man ska öppna ett sånt fönster så ska ma trycka på en metall sak som man tar upp för att kunna öppna det mer ( och det gör man inneifrån). Så då tänker ni hur kom jag in jo jag tog grillsaken och petade upp den vid sidan avfönstret och tryckte upp den och då öppnas fönstret !! (och det kändes ohh yaa jag är bäst och jag grjode det igen.!!) Så när jag var inne och mamma kom hem så öppna jag fönstret och sa hahah ja  är inne . Och hon vet fortfarande inte hur jag bär mig åt men det vet jag. Och då ska man inte säga att jag är en dum blodin fast kinder ägg, nu för att jag är brunett nu ju. Och jag är smart!!!!

Men nu blev det inget valborgsmässoafton för mig inte utan jag fick vara hemma med min småsyskon medans mamma och pappa är ute på fest!.

Så nu planerar jagvad jag ska köpa och vad jag ska ha på mig för morgondagen.
För då ska jag till väla med emma och bränna lite pengar sen konfan! Och jag vet att ni vill se min konfermation så det kommer snart när bilderna är inlaggda på datan.

Så puss hej ses <333




heheh ett par skydds glasögon skyddar min skönhet !XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0