KLART!!! DET ÄR JU PÅSK <3

HEEJ bloggen jag är tillbax <3


Det är helt sjukt hur mkt jag har saknat er !!!

Nu har jag fått tillbax min data igen ! Och jag är så glad , fast det tog en evighet tills jag fick den så jag är lite sur för att jag inte fick den lite tidigare morr. XD ¨


Men nu kan jag skriva igen och jag är jätte glad för det så läs läs läs läs läs läs MIN BLOGG.

för nu på hedersord att jag ska skriva mer (innan så hade jag bara inte så mkt tid att skriva ,hade fullt upp hela tiden faktiskt.) 




Glada hälsningar från MIN egen lilla EASTER BUNNY <3 !




MIN EISHA 



 DEN HÄR BUSEN , HAN KANSKE HAR VARIT I ER TRÄDGÅRD OCH LÄMNAT LITE GODIS <3



MUMS<3 att äta godis med brossorna 





GLAD PÅSK


 


Kommentarer
Postat av: Hanna L

Glad påsk!

2009-04-12 @ 17:39:33
URL: http://justodoit.blogg.se/
Postat av: Emma B

GLAD PÅSK!<3

2009-04-13 @ 14:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0