Nyvakna

Heej bloggen

Nu är jag nyvaken lite så här små trött fast det var rätt länge sen vi vaknade (Jag ock emma vaknade kl 10 :P)
Vi var uppe till 2 och vi var trötta eftersom det hade varit en lång dag med Kääx första plåtning med min bästa vän Emma som okså var modell då så vi gick och la oss. Jag fick en jätte big kudde av Emma för att emma hade bar en i sin säng just då. Bara jag fick den och när jag la huvudet på den så somnade jag!! (man somnar alltid hos Emma B) 

Och nu gör vi inget förutom att jag håller på att sticka till min strand väska. Och nu har jag bara jätte lite garn kvar så, jag tror att jag bara kan göra en rad till. Efter den raden så ska vi ut och banta kalorier på stundsmattan :p 

Ha det <3 (ett ilägg ikväll också :p<3)  

outfit: Ett par svarta leggings, En mönstad tunika från H&M coh ett Silvrigt halsband från Ur Och Penn.


En bild på emma från igår. <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0