090807 Schteek

heej bloggen<3

Lite sent av mig att lägga ut detta inlägget men ja älskar detta som hände just denna dagen!<3
Jag och emma lekte ju i fredas och vi hade jätte skojigt! Vi började dagen med att titta på film, för vi orkade inte gå ut... Så vi satte oss i soffan och glodde One Tree Hill! Älskar det programet! Efer typ 3 avsnitt så gick emma ut för hon skulle jogga en runda och jag gick till tvätt stugan och hämtade bikinin, jag måste ju jobba lite på brännan! Jag lovar, jag är lika vit som ett lakan! Så ja gick och la mig på studsmattan. Sen kom emma efter en kvart ungefär. Och drog på sig sin bikini, och där låg vi i ca en och en halv timme i solen  och stekte och krängde melon!<3

Lite bilder från stekardangen!:


mhm melon!


läste lite Solo


Emma omatchade sin bikini men what the fuck! X)<33 Stekarn


Blå himmel vaa ? ;O<33
Kommer ett inlägg från stranden senare på kvällen den dan! + ett inlägg i inlägget! <3 X) och det får ni inte missa ja avslöjar en liten del ( videon heter stripp by kääx X) ja och emma fjantar oss lite) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0