Alla sover

Hej bloggen !:D
Va kul att se folk som ja uppe vid denna tiden! Jag är färdig och allt. Igår så kunde ja inte lägga upp något mer inlägg, på grund av att ja hade fullt upp med allt ;D<33 Ni fattar nog... Men på kvällen igår efter Väla så bad vi markus och fabian komma hit och träffa oss och emma + josse och emelie. Fast dem tog med sig två till. Så de var dessa som ja va med då, Josefin, Emelie, Erica, Emma, Fabian, Markus, Jocke och Timmi. Skojigt värre nästan jag var lika hyper som vanligt ;D. Så senare på kvällen när alla hade gått hem. Förutom jag, erica, fabian och macc för vi skulle SOVA ÖVER!<3 ohh happy day!

Ja vi tittade på film. Och de var dirty dancing 1 och sen Eva och Adam. Jag låg och kelade med macc  och då blev erica så avundsjuk så att hon ringde hennes pojkvän bure (hampus) så att hon också kunde få en "kelstund". När väl bure hade kommit så var de jättesynd om fabbe för han var ensam medans ja och macc la och myste och bure och erica la och myste. Så jag ville ha trekant. X) haha fast de blev ju inte av. Hade varit skoj och testa de ;D haahaa skojade. Ni går säkert på allt vad den snyskiga Hyper säger. Ja, jag brukar vara ärlig men ja e mest oseriös av mig ibland.
 
Till sist så fick inte alla plats i ericas dubbelsäng så att erica och bure gick ner på nedanvåningen och la sig. Och där stannade ja uppe i ericas säng ensam med macc på ena sidan och fabbe på andra sidan! jaja okej nice! Men inget att oroa sig för ja låg vid macc och myste!<33:D
Ja vaknade av att macc la och frågade om ja var vaken. Ja halvsov lixom så de blev ett mmhm. Gissa vilken tid de var?Jo de var kl halv 6 ungefär! Ja han hade inte sovit på hela natten! Stackars han.<3 Jag som har sovit som en stock inatt! ;)

Fats nu sover dem ett tag. Hoppas dem kan sova ut nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0