Igår blev de farmor

Idgår så vaknade(vakna och vakna ja blev mer väkt av min pappa för att ja och mina småsyskon skulle till våran farmor kl kvart över tio! Ja vet kund knappt tro mina öron när ja fick reda på det men ja sånt e livet.) Så jag vaknade upp med mina två uderbaraste Emelie och Josefin!<3 älskar er! Pappa hämtade oss kl halv 11 men han sa kvart över...

Så när lämnat av josse och emelie så körde pappa vidare mig och emil och ida till farmor. När vi kom dit så fick vi varsin kram. Och ja skulle hjälpa farmor med maten och andra saker, för hon har brutit armen. Stackarn! <3
Efeter pappa hade kört så gick jag och farmor gick ner i källaren och hämtade wook grönsaker och potatisgratäng som vi skulle ha till middag + kyckling. Maten blev jättegod!
Efter maten så gjorde ja lite mer sysslor för att hjälpa farmor, sen blev ja så trött att ja gick och sov i 2 och en halv timme!(ja måste ha jobbat hårt!) Så när ja väl vaknade så hade farmor och mina tivllingsyskon  bakat en kaka och gjort saft. Emil min lilebror hade gjort saften på vinbär så han hade inget socker i eller vatten så den blev väldigt besk!
Jag hade sovit bort all tid hos farmor kändes det som för mamma skulle hämta oss om bara 40 minuter! Tråkig!
Men de e ju bra att ja ska till henne nästa vecka också ;D<3 längar redan!

När ja väl kom hem hade ja inget att göra så segade mig igenom hela dagen igår.
Ibland behöver Cinderella en paus ;D<33


Kommentarer
Postat av: josefin <3

älskar diiiig elin<3

2009-08-13 @ 14:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0