MIN ÖNSKE DRÖM

Hej hopp ;)
Nu ska jag ner och ta ett dopp i badkaret och ligga och slappa där ungefär i en timme ;P. haahhaa.

men i förrigår så åkte ju jag och Emma och ett av mina bissara syskon till Väla centrum, fast först körde vi till Elgiganten.
och där hittade jag min framtida LIV! Gud vad jag vill ha denna söta lilla laptop! Och det är ett stort plus att den kommer att få plats i min väska, att den har cam och att den är s himla söt!
Och det bästa är att jag fyller år snart så att ja kan få min data!

Bilder:




Färgen är rätt så ok men om den finns i blå eller rosa så blir de ngn av dem färgerna istället ;) <3

Kommentarer
Postat av: Zezze'blogg

Fiin sida elin :)

2009-08-23 @ 17:50:58
URL: http://zezze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0