PARKFEST IGÅR!

Hej bloggen
Jag ber så mycket om ursäkt att jag inte kunde lägga något inlägg igår, jag hade så mycket att göra den dagen! 

Föst så skulle jag: 
Gå hem från erica till mig.
Ta ett bad, raka benen m.m)
Borsta mina tänder.
Föna håret och sen Platta de.
Bråka lite med min mamma.:S
Stå i gardegroben och inte veta avd ja skulle ha på mig!!!( stod i tittade efter vad ja kunde ha på mig i en hel timme!):O
Platta håret igen + hairspray.
Och sen sminka mig.

Och sen ringde emelie och frågade när ja kom, och ja sa att de kommer att ta ett tag att gå dit. så jag kommer snart.<3
Sen träffade ja bure och erica, på vägen så de dröjde en stund till ;D <3 
 
Men vi gick lite runder i parken tittade läget, sen gick vi til preem för att köpa dricka och där efter satte vi oss på en bänk och laddade lite sprit ;D nice
Men sen efter ett tag när vi suttit där så tröttnade vi på de stället för man kunde ju aldrig dricka för att snutarna hela tiden körde förbi! ( ajaj)

Så vi gick till gymnastiet och väntade på Markus och många andra ;D<3 skojigt skulle vi ha!

lite bilder utanför gymnasiet:


Här sitter emelie, erica och bure.


Alla blev sjukt kissiga XD


bure laddade på.


Han kunde inte vänta tills senare ;D

del 2 av parkfesten kommer senare idag för nu måste ja sticka till Emma :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0