ska fixa mig

Hej alla nyvakna läsare ;)<3
Hoppas att ni har sovit gott inatt för det har jag iallfall! Nu ska jag ner och fixa mig och sen CYKLA till Josefin (ily<3) ja de e en jäkla lång bit men men lite träning behövs efter alla glassar man käkat i sommar! ;D Och en sak om igår så bestämmde ja och Emma oss för att göra en blogg, den blev riktigt bra men inte riktigt färdiga med designen än. Så ni får vänta lite till innan ni får kika på den. Ja ha de nice <3

Älskar er och ni Älskar mig eller hur gemnar de ut sig ;D<3

 
josefin är längst till höger och emelie i mitten och emma längst ut ;D<333 älskar er!

Kommentarer
Postat av: josefin

älskar dig :D<3

2009-08-11 @ 14:16:43
URL: http://tiiepjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0