SKOLSTART ;)

hej bloggen ! :)
blev bara två inlägg idag. Men ni får hålla ut tills imon!.Ja jag började då i 9.an iår! ( jag vet inte hur jag kommer att höja eller sänka mig iår och alla nationella betyg :S , jag blir ju jätte rädd!)  Iallfall de var kul att träffa lla igen för de var ju länge sen och jag har verkligen saknat alla jättemycket! Fast inte lektionerner dem e fortfarande tråkiga utom vissa som syslöjd och bild och idrott och svenska ;) ! MÅNGA NYA PEOPLE TEX ÖVERSMINKADE FJORTIDSAR !!!! ;O
Men de e inte mitt problem att lägga mig i för dem har ju själv valt att se ut så ;) sorry biatches.

Jao jag har hafft på mig en helt vanlig avslappnad look idag. Jaghade ett par vita jeansleggings, linne och en grå kofta (som är emmas men jag fick låna den tack jag älskar dig min bästisss !) <3
Senare efter skolan körde vi hem till Emma och fixade lite knäckebröd! ( mums, jah har blivit värsta knäcke feaket! och de e ju nyttigt så bra batningmetod som jag ska köra på ) Och vi tittade film och jag somnade sen i filmen, inte ovanligt att de händer och sen när jag vaknar e hela filmen slut! :S Och då ber jag om förlåtelse hur många  gånger som helst! Efter filmen så stack vi ut en runda och hade vädigt nice ;) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0