Tatuering eller ;O

Hej bloggen:)
Idag har ja tänkt mig att be papa fixa min cam så att de e gjort. Men innan de så ska ja bara fråga er om ni tycker att ja ska göra en tatuering ?  Just nu kommer inte de bli en för jag måste betala bilen och mopeden! Och dem båda är snart betalda, så då kommer att de vara happy day ! Men jag vet inte om jag vågar göra en för ja e sjukt rädd för nålar och för att de ska göra cp ont! Men om man vill va fin får man lida pin eller ;D?

Själv vill jag ha den på mitt vänstra ben längst där nere vid vristen lite längre upp bara ;) Där hade en tatuering suttit nice! Och ja vet inte om jag vill ha en rosett där eller ett hjärta. Hjärta verkar vara så vanigt och rätt trist men ja e rädd att om ja gör en rosett där så kommer den inte bli som ja föreställt mig.... ?

Har iallafall några bilder på rosetter som hade kunnat vara gulliga att ha som tatueringar ;) 
CHECKA NU!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0