Är hos Emma och spelar Abba Singstar

Idag efter skolan så stack jag hem till Emma idag igen! VI har bara så kul tillsammans!

När jag kom hem till Emma så kissade ju leo på mig som vanligt. Och Emma försökte till och med varna mig att han brukar det , men hon hann inte ens säga färdigt meningen.!  (hennes kanin) . Så nu vet jag inte hur många gånger jag måste tvätta min jacka för att dens ak lukta gott??:o Men nu sitter vi inne och hittar lite coola bakgrunder man kan ha på Abba Singstar. Hoppas jag slår Emma på Singstar!! ;P

Sen ska vi till storan och köpa godis och läsk till imon.







Jag och emma ( snart ett år gamal bild) så söta är vi!



Outfit:
Ett par mörkblåa byxor från Cubus, Ett svart linnè från H&M, Och en Brun stickad tröja från H&M, Ett par svarta Skor från Sko Punkten.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0