God natt alla läsare.:)

Idag har det varit skola -.-'
Men jag behöver nog inte säga vad som har hänt inget spec.

Men när jag körde hem så stannade jag hos emma på vägen hem. Jag blev lite trött av all motvind  ..:P
Men när jag kommer hem till sjukling Emma . Såå var hon så sugen på glass så jag åkte storan och köpte lite sorbet och någon cart`dor + en tvål till emmas mamma. Sen när jag kom hem så titta vi Pirates From the Caribien , för att emmas mamma inte hade sett den. Jag somnade som vanligt vid teven. :P a)
När filmen var slut så vaknade jag också ungefär och sa något om emma ska vi tävla med erik eller någt imon???:O
Ja det är helt tomt i bollen på mig. Men så jag sovde till 10 över 6.
Sån tur att jag inte vaknade senare tänkte jag, för att då har jag ju dans vid 7 till åtta.
Men så när jag väl kommer in till saltio så har vi precis slutat :O Ops .

Jaja så nu sitter jag här vid datan och halvsover och skriver uppsats.
Men nu ska jag snart sova.

Ha det gott \.../(-.-)\.../


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0