Ja nu har jag fåt lite av varje:(

På början av dagen så var jag hur pigg som helst. Men senare när jag kom till skolan brörjade min näsa att rinna som en flod, min mage kurrade och det gjorde ont i den, sen var jag varm i pannan, och var trött och sist men inte minst hade jag ont i hvudet!!!! Ja, man kan ju säga att jag har fått lite av varje nu ju :( (tråkigt).

Och jag måste bli frisk till imorgon för annars om jag inte kommer till skolan så får jag inte vara med på bowlingen imorgon kväll!!:( Jag vill ju vinna över emma  och resten av mina klasskamrater :PXD Fats jag tror inte att jag kommer att klara att göra många straikar ( vet ej hur det stavas men tror att det stavas så :P XD)
Ja så jag hoppas det!

Så nu haren hel toarulle papper så jag kan snyta mig och fem koppar med the :P jag måste ju bli frisk efter detta ju!


Ha detså ses vi imon!<3




En kränge bild på moi :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0