Nu blir det läggdags <33

Idag har min förkylning hållt på som bara den !! Och jag har hostat och haft lite huvudvärk på kvällen. Efter Carsano + bowlingen fick jag skjuts hem och då blev det titta på underbara kaninungarna i boet, titta om muscho ( mamma) lyckades med pekingsoppan hon gjorde själv. Och det var bara tio tummar uppåt !! Den blev asgod! Sen bev det prata med emma i 21 min via tele och titta en rolig film på tv och mysa. Men nu blir det läggdags.
Just nu orkar jag inte skriva eftersom jag har blivit jätte trött nu och jag behöver min sjönhetsömn! :P

Så imorgon så kommer jag att skriva ner allt kul som har hänt idag och dagen imorgon.!

Godnatt läsare<3, ett kort inlägg men kommer längre imon :)

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0