Nu ska jag till JÄMTLAND! Med världens bästa Emma<3 (ett landskap fullt av snö) m.m

Heej alla läsare <3

Jag vet jag skrev aldrig något på alla hjärtans dag :'(.

Men nu kommer det grejor. Idag har jag vari och tittat prao i hbg och ängelholm. Alla syatjeèr var nästan hemma i ägenheter eller ja oh vissa sabbiga, men så hittade vi en i ängelholm och en i hbg. Så det blir någon av dem då.

Sen när jag kom hem titta jag lite LA Ink (bra program)

Efter det så gick jag ut med mina söööta ninor!! Och så gulligt är det när dem skuttar i den vita snön. Sen har jag och lilla syster städat en rejäl vår städning i forådet  ( där kaniner bor, i deras lägenheter) :)
Och våra små nya små kaninungar har funnits i en och en halv vecka :O det går fort dem har öppnat ögonnen idag <3<3 jätte söta!

sen när jag kom in så bada lillebror så jag fick inte gå in där ja .......

men sen när lilla syster skulle bada ( 9 år)
Så ville jag klippa hennes lugg. jag sa inget till pappa och mamma men jag gjorde det ändå. Och det blev ett perfekt resultat!! Och mamma och pappa blev inte arga :P XD <3

NU är packning färdig til imorgon till jämtland!! puuust... Detvar jobbigt det:P
Men iallafall jag kommer att sakna er så mkt !!!!!! Både fam och vänner och ninorna !!! <3<3<3

Håll tummarna att jag och emma inte bryter ett ben i skidbacken!
För jag kommer inte hem på fem dagar! Och imon åker jag 8.45 till tåget. och sen blir det tåget ända upp til sundsvall. Där emmas kussar hämtar oss från tågstationen.<3 


God natt alla <3<3



emma ooch jag <333


Emma och jag <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0