Tråk i SKOLAN! -.-

Heej heej bloggen!

Jag vet jag har inte varit inne här på en hel vecka :(
Men jag har ju skrivit att jag har varit i jämtland och åkt skidor :P
Så det är just därför jag inte har skrivit på den. Jag ska skriva på den ikväll och lägga in lite bilder + göra vid min design lite( det ser så tråkigt ut här ). :P

Annars så sitter jag här i datasalen på skolan och skriver en uppgift om kärlek (L)  


dagens Outfit:
 Ljusa byxor från Ginatrocot ( har blivit söndriga nu så det är hål lite här och där, så som är lite trendiga nu), Ett grått med lite skimmer på linnè från JC, Svart kofta från Only och ett halsband från glitter tror jag. jag vet inte.:P


SES SEN ALLA LÄSARE! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0