Crasch med MOPED!

Innan idag så skulle jag visa hur BRA jag var på att köra eu-moppe! 
Ja de gick bra första varvet! Men sen ville jag  testa lite mer så jag tänkte köra ikapp Maria och Algot och de gjorde jag som sagt. Fast sen så skulle jag svänga och då råkade jag köra in i en bil i bakhjulet! (så skickligt)! Sen efter de så skulle världs proffet visa hur man backar och ja. Ja körde in i bilen igen och skrapade av den första lacken på bilen! OPS!

Och jeansen rammlade jag med moppe (aj)! Och skrapade upp mina VITA jeans leggins! Så att jag började blöda:S. Men de var inte bara bilen som fick en smäll utan också mopeden! Och de var avgasröret som väsnades och började låta som en trimmad moped. Och en bit av plasten där fram gick också av :( ( F*N VAD ALLT SKIT SKA HÄNDA MIG!)  

Och de var ju inte de värsta utan att bilen skulle också säljas om 20 minuter till en kille som skulle titta på den kl 4! HOPPAS ATT DET GÅR ATT PUTTSA BORT REPAN!!!!! (SNÄLLA GUD)

Så jag får ungefär betala 1700 kr tror jag för allt... :( (ingen månads peng för elin på ett tag :'( buuho)  

bye bye vita byxor!:(


Kommentarer
Postat av: Emma B

Stackars dig gumman <3

2009-07-28 @ 15:06:12
Postat av: JOHANNA

HAHAHAHAHAHAHA ;D

2009-07-28 @ 18:05:25
URL: http://kkungjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0