Fucking Åmål

Igentligen så skulle jag jobba från kl 8 till 2 men jag jobbade bara från 8 till 12 för att jag hade jätte ont i magen. Fast jag tog treo och panodil så blev jag inte bättre, så jag fick åka hem och sova en stund och ta de lungt. Och de e därför jag ska ta och titta på en svensk klassiker (tycker jag att den är.) Den heter Fucking Åmål.  Så nu ska jag bädda ner mig i soffan och medan filmen rullar så ska jag käka lite pasta Alfredo.  Och jag ser ut som en sjukdom själv! Ja jag ser ut som något Gud glömde!

 But I know you love me !<3




Kommentarer
Postat av: eMMA

tHIHI<33

2009-07-28 @ 15:07:03
Postat av: JOHANNA

jag är också sjuk! coolt va? ;D

2009-07-28 @ 18:05:57
URL: http://kkungjohanna.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

Nu är det fototävling på G!

Den som vinner får en länk!

Ni skickar bilden till min mail;

[email protected]

Tävlingen avslutas på torsdag



www.kkungjohanna.blogg.se

2009-07-28 @ 18:06:07
URL: http://kkungjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0