Gästblogg, Johanna den snygge

Hejj, jag Johanna ska gäst blogga för Elins blogg.
Jag ska berätta om när vi var i Helsingborg i tisdags.
Det började med att vi samlades hos Jasmin. När vi var klara så
gick vi till stationen och väntade på tåget som kom kl 12:52.
När vi kom fram till knutpunkten satt vi oss på Mc donalds
och väntade på Jasmins kille Daniel ;D
När han väll kom så gick Jasmin och Daniel en runda och
Jag och Elin shoppa satan! Sen träffades vi och fika på graffti.
Vi åt världens äckligaste negerboll ever! Den smaka typ bara smör.
Sen gick vi tillsammans och kolla läget i helsingborg. Sen så ville jag och Elin inte bara
gå, så vi stack till knutan och satt oss på Mc Donalds.
Sen vänta vi på att Jasmin och Daniel skulle komma så vi kunde ta tåget hem.
När vi väll kom in i tåget var där en helt crazy gubbe som kom med sin hund.
Han bara började prata med oss och han trodde inte vi var 94;or.
Han trodde att Jamin var 20 och att jag var 17-18 och att Elin var 14 i sitt beteende haha

Jag vet att ni kommer sakna mig. Kolla min blogg www.kkungjohanna.blogg.se
Johanna Svensson, lite snyggare, lite bättre <3

Lite bilder :)




Elin leker Gerd och Emma, hahah ;D



Jag, I know you love me ;D



Jasmin och Elin



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0