HULK 2

Innan jag gick hem från Maria satt ja där nere med hennes söta bror och tittade HULK 2 ! Den filmen var jättebra tyckte jag, för att ja gillar typ så här mycket action i den! Och ja gillar sånt med spänning i så den var en helpott för mig! Men jag tycker inte att den är någon recco film för såndana som inte gillar killar som slåss och typ blir till madness! Och grymt bättre än 1:an är den. Ja kan typ nästan se alla filmer utom riktiga äckliga skräckfilmer som ja får mardrömmar av ! :S 
Men Sådana skräck filmer som är bandade i skräck och komiskt i är jättebra! Tex som scary movie och fainel destination ! Dem gillar jag skarpt.

 

Kommentarer
Postat av: Knut

:O knut vill inte dö!

2009-08-05 @ 01:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0