Köptes i POLEN!

När jag var i Polen så trodde jag att de inte skulle finnas ngt men jag hade fel !(ops) 

Men jag köpte 2 Bhar , en svart med spets och lite röda band och en rosett i mitten och en vit med spets och en rosett i mitten. Och de är sådana bhar som man kan ta av snörena på. Sexigt värre ;P<3

Jag köpte ett ovanligt tuggimi! Som jag trodde först var typ mentos dem hårda karamellerna man kan suga på men de visade sig vara tuggumi ! ;O Och när jag öppnade dem så såg de faktiskt ut som om de var tvättmedel i sådana kubar ni vet. Ja jag var rädd att äta dem för jag trodde att jag skulle bli sjuk men då tog min kompis en ur asken och sa att de var tuggumi. Sen tog jag en och dem var riktigt GODA faktiskt!

Och sist så köpte jag två peeling en lukt av apelsin och en i kiwi. (jäkligt bra är dem!) och den apelsin peelingen är till emma.
En handsavla som luktar cocos! Luktar så smarrigt så att jag kan äta upp händerna!
Ett nagelack till emma. Som har en fin exotisk färg som passar en när man är solbränd! (som emma just e, suck de vill ju jag också vara)
En sån där torr rollon eller vad man det heter :S Som inte smuttsar ner, luktar fräscht och den kommer från Garnier.
Och min absolut bästaste sak! Min älskade dream musse! ( vet ni vad som är bra i Polen där kostar sminket mindre! Fast 10 kr där är 1 zl ! och två 2 zl är 20 kr här i svergie så igentligen är dem dyrare i Polen med cash .)
 
Och Sen ett par svart lackerade urgulliga ballerina skor med en rosett längst fram på skon.







Kommentarer
Postat av: Cassandra

Hej. kommentera min blogg så kanske du blir veckans blogg ;) du behöver bara skriva en kommentar så din bloggadress hamnar hos mig.

2009-07-26 @ 00:20:19
URL: http://anjamariawigh.blogg.se/
Postat av: Emma B

Haha, snygg signatur, speciellt Hyper ;) Jag äslkar dig, och den är jättefin, fortsätt BLOGGA BARA! <3

2009-07-26 @ 14:40:38
Postat av: Johanna

Hej nu har jag en frågestund på min blogg

Och jag skulle varit jätte tacksam om du ställer några frågor! Du kan fråga allt mellan himmel och jord :)



Kram Johanna

www.kkungjohanna.blogg.se

2009-07-26 @ 15:21:06
URL: http://kkungjohanna.blogg.se/
Postat av: Knut

Ingen vodka ?? undrar Knut.

2009-08-05 @ 01:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0