Maria = snusk

Hej bloggen
Nu sitter ja och maria framför datan och lyssnar musik och pratar med hennes pojkvän Algot . ;)
Maria är så kåt idag så att hon tog i mitt hår och  började stöna och sen så blev hon helt hysterisk och började slicka på mig, på armen X) ( mjau TIGER) ;D
Hahah de var ju jobbigt fast de kittlades, ja sa att hon skulle sluta fast ne dåxD (misstolka inte nu)  Men vi är lite busiga idag ;)

Ha de bra alla kåtisar som läser min helt galna och snuskiga blogg ;D <3

Grawr TIGER


Kommentarer
Postat av: Anonym

din bajsunge som skriver de :O

2009-07-29 @ 12:07:00
Postat av: Anonym

asså jag vill nt att du skriver sånt egentligen

2009-07-29 @ 13:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0