...OTROGEN

Hej Bloggen
Nu känner ja mig så där otrogen mot er IGEN :'( och de gillas inte hos mig heller ! Ja vet att ja har sagt ja nu ska jag de och de... men inte gjort de och de gör faktiskt mig lite ledsen också, för jag vet inte varför ja inte så fall har gjort de! Men de beror nog bara för att jag är lite så här små lat.:P Och jag förstår om ni är arga och aldrig mer vill se mig mer! Men jag tänker inte sluta blogga för de bitches! ;P

MEN NU LOVAR JA MED STORA BOKSTÄVER ATT BÄTTRA MIG! OCH SKRIVA MINST 3 INLÄGG PER DAG !!!!!

Så de e så!

Men nu den här senaste veckan har ag faktiskt inte kunnat att skriva för att jag har varit i Polen med min familj och bott hos min mammas släkt. Och de är så synd att jag inte har någon bärbar data som jag kan ha med mig vart ja än går lixom. Och de är ju lite tråkigt! Så annars hade jag bloggat!

Så Två GODA Nyheter :

Är att jag ska börja blogga som tusan och att spara till en bärbar data 
;D

En Dålig Nyhet:


Är att jag inte kan träffa mina vänner i polen längre förren på typ två månader för då kommer dem hit till SVERGIE!!!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0