Pratar med joje

Hej bloggen:)<3

På morgonen så blev ja väck av att pappa ringde och saatt ja skulle göra mig färdig för att åka till jobbet.( suck)-.-
Ja hade ingen ork att jobba sex timmar -.- så somna nästan första skiftet!Och de var från 8 till 11! Alla är verkligen jättesnälla på pappas firma, och alla har bra humor där för ja skrattar åt allt dem säger !( Eller e de tvärt om att ja har dålig humor men de tror ja inte);D<3
Och där e en som är riktigt snygg fast han är ju typ 20-23 vet int emn ngt sånt ! Asså riktigt! (och han tittade på mig Gahhh) Fast ja håller mig till en viss person .;P<3

Och nu är ja hemma och sitter och pratar med min Söte Johanna :)<3 Och vi pratar om Micheal Jacksson och vi lyssnar på hans låtar lite också. Och som vanligt så pratar vi också om hur snygga vi e och ja .... och killar ;P

Här får ni en länk till hennes underbara blogg:
http://www.kkungjohanna.blogg.se/



Kommentarer
Postat av: Din sötnos

Vem håller du dig till?;)

2009-07-29 @ 19:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0