Träffade den hemlige A

Idag så började dagen att jag hörde mina syskon väsnas! Och de var vid 11 tiden! jag tror nog att jag ville sova ut i morse ;) Men jag och maria hade bestämt att vi skulle träffas och vara med Algot (hennes kille) Som jag har velat träffa så länge nu!

Dagen började med att jag gick och duschade och efter typ en halvtimme efter så ringde maria och frågade om dem kunde komma då, fast de fick dem inte för att ja inte var färdig. Och dem sa okej men då kommer vi om en timme då :) Ja, sa jag då. Men de var ju inte sant för dem kom 20 min efter dem hade ringt! och då stod jag fortfarande och föna mitt hår och jag skulle bara borsta tänderna och ta mascara! Så när dem kom in genom dörren så sprang jag in till toaletten skölde med listerin och görde en snabb runda med tandborsten  och la på mascara så snabbt jag kunde och sammanlagt så tog de typ 5 min!

När jag var färdig så gick vi en runda och Maria och Algot strula nästan hela tiden ! (lite avis där, vill ju också ha kille ;P).
Men vi hann att snacka en massa och vi hann att äta körsbär och mobba varandra lite;D <3 fast på ett snällt sätt! :)

En fin fin bild på turturduvorna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

va fan!!! <33

2009-07-27 @ 16:19:01
Postat av: Anonym

asså passar vi ihop? :S

2009-07-27 @ 21:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0