Äckligt!!:S

hej bloggen :)

Igår så hade jag och ida (min lillasyster) tjatat sönder pappa om att göra vi vår pool! Och de är nog inte något trevligt jobb så som den ser ut nu XD! stackars pappa!. Ja men när det hade tagit ett tag så gick jag ooch ida ut för att titta  hur långt rensningen hade kommit i poolen. Men när jag väl kommer ut så står jag i något som luktar ngt förskräckligt och ja var inte så mysigt att stå i! Då säger pappa och garvar!
- Elin du står i all skiten ifrån poolen XD
- Fy Fan ! vad äckligt jag hoppade till och sprang in och  duschade av dem! och om jag visar bilderna så förstår ni säkert!

Men haha tillbaka på pappa, när han skulle titta hur det gick för rensaren så råkade det spruta lite då! så han fick det i huvet och munnen!!!! ( gråt  skratt fick ja nästan) han sprang ju också in direkt och tvättade sig!!!

Några bilder!:



najs vaa? ;S



Ja lillasyster tyckte också att det var jätte äckligt!! ;S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0