Elin + Emmas fam :)<3

I Tistes så bestämde ja mig för att ta det lungt från sommar jobbet en dag :) Så jag och emma och hennes mamma och hennes två bröder åkte till väla :) <3

Väla shopping:
Jätte skoj hade vi speciellt inne på Gina...X)
Vi var inte på väla så länge utan att först coh främst stack jag och emma till ur och penn och där köpte jag ett jätte fint smycke till Valja i födelsedagspredent! Grattis :) <33
Vi gick till H&M där efter och tittade runder på olika saker, Jätte mkt rea överallt ! (ME (L) SHOPPING).
Jag köpte en orange tub topp utan armar och ett fint flätat silke hårband som var svart ! Och sen åt vi gott på wook och tog senare en glass med choklad sås från Donkan.  MUMMS<3



Jordgubb kränge:
Efter  Väla åkte vi till ett ställe där man plockade jordgubbar. Jag hade ätit så mycket att jag knappt kunde gå fram ill bilen, men när jag väl kom fram så satte jag mig ner och sen så fick Erik mig till skratta så att det gjorde ont i hela magen XD jag kunde inte sluta! Men väl när jag slutat så fick jag ont i magen :S

Fotbolls ELIN:
När vi kom hem till Emma så somnade jag på soffan zzzZZZZZzzzzz i en och en halv timme.
 Vaknade och sprang ner och frågade om matchen mellan serbien och svergie börjat! 
Och jag vet inte vad som drog i mig den dan och alla andra dagar nu till fotboll?  Men jag tror att jag gillar matcher bäst när svergie spelar mot något lag :) och alla sööta killar som spelar ;D<3
 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0