Operations Dagsverk

Heej bloggen ! ;D

Igår så hade vi ngt som heter operations dagsverk i skolan och det är en sak som man ska jobba i 3 timmar och käna minst 50 kr i timmen. Och då blir det 150 kr i timmen.:P och vi gör detta för att vi ska hjälpa något i ngt land som inte jag kan utala eller skriva :S iallafall fråga pappa om jag kunde jobba på pappas företag. Och lika gullig som alltid så fick jag de. :D 

När jag väl kommer till jobbet så ska jag göra kollektioner och sortera i färg och så. Jag tännkte jippi ngt kul :D 
Men när jag kommer in i rummet så visar det sig att det är det här jag ska jobba med i hela tre timmar.

 


JAG SKULLE GÖRA HÅL I SERVETTER XD
HÄPEN BLIR MAN!!
Iallafall fick en ny bästa vän hans namn är Svenn-Sture och det är hål tagaren. han var rätt trevlig han sa inte mkt men trevlig liten påg som kan göra hål.

Och jag skulle göra hål i så här mkt papper!
:O


Ser rätt litet ut men om ni skull varit där i verkligheten så hade det varit andra grejer.
Men det var rätt kul jag hade sällskap med pernilla och några andra som satt och fikade och Svenn-Sture som bankade till ibland. Fast sen kom pernilla in med två paketer fulla av servetter till :/ suck

Men det var kul och istället för att käna 50 så känade jag 60 XD
 Så det blev 180 kr jag lämnade in. Fast sen var jag så duktig så jag jobbade en timme till så 60 spenn i handen inte så mkt, menn alltid ngt :) <33 Tack för en underbar dag pappa, svenn-sture och pernilla och tjejerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0