Nu är jag på en NY data (fast hos en kompis :P<3)

Heeej bloggen igen !!!<33

Efter jag hade varit inne hos emma och blivit tjatad på att åka hem för att jag inte skulle stanna där så länge till :o <33

Men så när jag cyklade så träffade jag mia ( maria ) <33
Och då frågade hon mig vadjag skulle göra och så och jag sa lixom inget och då så frågade hon om vi skulle vara så då svarade jag jaaa!!<33
Så vi började traska hem till mig.
Och tittade kaninerna och då kom maria med en jättebra idè att vi skulle baka kladdemuffins.
Dom blev jätte goda!! mums.
Vi år 5 var och har sjuktont i magen nu!!

NU sitter vi och tittar film e på datan och bombsmsar och pratar om hur ontevi har i magarna :P <33

ses
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0