ÄLSKAR DIG BABY <3

Heej bloggen

Ja är idag på super bra humör ;D För det första så älskar jag min bby FILIP <33 (24/5) Och för det andra har skrattat ihjäl mig idag för att ha kört på en gammal tant med en ciao ciao så att skärmen på hjulet blev sned på cykeln. Och  hon började böla och undrade hur hon skulle komma hem -.- (dum i huvet tänker man) och jag lixom den kom så ska jag hjälpa dig.  Då går jag fram till cykeln ber henne hålla den i hjulet och virder tillbaka skärmen. Och då säger ja titta nu kan du cykla hem hejdå.-.-. Och hon hade ju klarat att vrida skärmen tillbaka fast hon var  60-70. Hallå jag klarade det och jag är klen som satan....... XD men ja sen för att göra det mer dramatiskt så gick jag erica och bure och ericas mamma och tog ketchupen och gleta allt lite på gatan. oj asså med ketchupen och allt så såg det ju ut som en olycka!

Hade sjukt kul idag :)

Här är en underbar bild på BABY <33
saknar dig :) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0