Erica konfermation <3 (läskiga, konstiga saker med en minibuss)!

Heej bloggen !

Jag messade erica och frågade henne om hon kunde säga vilken tid jag kunde komma till henne på festen. Och jag hoppade ur badet och skulle käka kyckling, ris och sås + grönsaker. MMM mums! Men jag gjorde mig lite i ordning men jag orkade inte platta håret :P. Så det fick bli lockigt men ändå snyggt var det ju! :)

Jag hade på mig ett par vita jeansleggins och en rosa,vitt randigt linnè, ett silversmycke med en röd ros på, en svart kofta och ett par vita skor från skopunkten med svart spets och svart rosett på.

När jag kom gav jag erica en kram och ett grattis + en bukett med blommor. Som var jätte fina! Jag gick runt helsade på alla och sen tog jag en kolatårtbit den var jätte smarrig! Efter fikat blev det dans ch stoj och jag skulle titta vad erica fått för något. Jag tycker att alla har fått Tomas Saboo armband med barlocker. Snart blir jag trött på det :P ( men ta inte illa upp jag tycker att dem är jätte fina, detär bara det alla jag känner har ett sånt som dem har fått i konfa present!) Senare bestämde jag mig för att hoppa på en madrass i det is kalla vattnet i dems pool. Så la jag på madrassen och skrattade och jag kunde ju inte komma ut ur poolen så jag försökte plaska mig till kanten men ericas bror var snabbare än vad jag plaskade mig fram så  han sprang fram och tog tag i madrassen och vändedet upp och ner och jag blev så jävla blöt! Och det var ju inte varmt precis.... Men jag hade vita jeansleggins och när dem blir blöta så ser man igenom så man såg ju underkläderna och det var pinsamt! Så iallafal jag fick låna ett par shorts och ett linne från erica (tack så mkt baby! <3). 
Och det var ju lyckat för att dem filmade när han plaskade i mig i poolen. Så sa dem att detta skulle man kunna vinna mkt pengar på om den var med på american funnyest home wideos. och sen ville dem lägga ut den på YOUTUBE !!!!!!!!!! XD
 
Sen kom en kille som sålde gräddbullar och strumpor. Och han sa att han sålde för att skaffa pengar till en klass resa till tyskland. Och det finns ju sådana som säger ja det och det fast dem igentligen säljer själv så att dem själva får pengarna. Fast vi behövde inte några gräddbullar för vi hade redan kakor och tårtor!

 

Men efter en fortfarande våt rumpa skulle jag och erica och bure hem till mig för att visa kickan( min mamma) filmen och lämna mina våta kläder. 

När vi var halvägs så var det en minibuss med 8  pers i och han som hade sålt gräddbullarna som körde den ,som vinkade till oss och jag vinkade tillbaka för att jag är så snäll! ;D! Så när vi är nästan på min tomt så kom mini bussen igen och då hoppade två killar av och typ nästan sprang till mitt hus, fy vad jag och erica blev rädd!!! Och sen fotograferade dem mitt hus! :O Sen ringde dem på och frågade var närmaste bensinmack låg! Och då kom pappa och tog över. och berättade. Så efter det så gick dem vidare och jag och erica väntade och bure och sen när vi skulle gå till erica igen men så så vi att dem var hos alle donnerot nu och knackade på.Och alle har jag kännt sen vi föddes lixom. Men eftersom jag känner alle så stack vi dit och gick till den andra dörren och då öppnade shaggy och carro och då frågade vi var alle var. Men han var inte hemma. Och sen sa vi det om killarna och då sa shaggy och carro att dem där kilarna bara skulle låna telefonen för att ringa sin pappa för att dem hade blivit av med honom. Och då frågade bure hittade ni bensinmacken och då sa dem nej  för vi blev av med vår pappa (och lixom dem var 18-19 bast. Så då börjar man undra.). Jaha var det han som körde den minibussen? ja det var det svarde dem, och då sa bure men han som körde var ju nitton så hur gammal var han då när du kom till. Då svarar han andra mysko killarna 17 och då säger erica ja då är jag din farmor. XD (klockren tjejen<3) Och då sa vi, ni är ju bra på att ljuga. Och dem svarade jag ? :O 
Och om vi fick vara ärliga så tror jag erica och bure att det där var sånna som knackar på på hus och frågar en dum fråga och samtidigt tittar in i huset efter värde saker. som planerar inbrott. Men som tur så har vi reg skylten på minibussen dem körde i så det är tur. men tänk så gör dem inbrott i mitt hus, dem fottade ju det! :O :S
 

Ja så var försiktiga i klippan och på alla andra ställen också men just nu här i klippan var försiktiga! 
 
Hoppas ni kan sova nu ! 
SES för nu ska ja sova<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0