GRATTIS FARMOR PÅ DIN 79 ÅRS DAG <3

Heej bloggen !<3

idag har jag varit sjukt trött hela dan! Jag håller på att skriva ett inlägg på Konfan och när jag och emma var på väla och idag när min farmor fyllde 79 år GRATTIS !!!!!  Så då är jag trött för lixom konfan är lång och väla är sådär lång så om ni vill ha många skratt ta på er era läsarglasögon och läs imon för då är dem klart klara ! Och det kommer att kännas skönt som F*N för att jag har lixom inte haft tid att skriva och ja det känns som om jag har lovat och lovat men det kommer ju adrig så nu mattan i plattan så kör jag igång med nya fräscha och roliga inlägg!

GRATTIS MITT HAVREGRYN  Eller Sockergryn ! :) <3
( hon brukar kalla mig det ! :P) <3<3<3 

GRATTIS FARMOR PÅ DIN 79 ÅRS DAG (L) <3+ flera hundratusen hjärtan till!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0