Idag :)< 3

Hej bloggen

Idag så åkte man till skolan då och på morgonen skulle man ha en föreläsning för hela klassen men tur jag ska ha den nästa onsdag för att niloo ( 8C klassförståndare, vår lärare) inte hann komma ner så långt på klasslistan. För jag står lixom inte sist och inte näst sist men en till så typ 3 sist. Så det var ju bra.

GRATTIS PLUGGISAR :P:<3

JOHANNA 40/40 (MVG)
EMMA 40/40 (MVG) 
 
älskar dem jätte mkt gooood work homeis :P <3


************************************************************************



En bild på mig och Emma <3 När vi skulle till väla i fredes :P <3

Håller på att skriva nu om väla med emmshen

Men ha det för jag ska göra mig iordning mig för dansen kl 19.30
HA DET "!


Kommentarer
Postat av: Emma B

Aw, gumman, tack så mkt!

Du kommer också MVG! <3

2009-05-07 @ 17:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0