Idag<3 vakna hos emma imorgon!

Heej bloggen

Igår efter plåtnigen så stack vi direkt til l storan och där köpte jag vecko revyn och marabou. Efter det stack vi hem till Emma och där tittade vi på 10.000 BC (den är så j*vla bra, jag älskar den) och efter min älskade film var slut som man hade gråtit lite till. Så tittade vi på YES MAN ! Och den var jätte rolig! ( det handlade om att han var så sur och inte sa Ja till någoting utan Nej! Så sen så gick han till ett möte och då fick han bara säga ja till alla frågor som han blev tillfrågad av, tex. Kan jag få dina pengar , Du ska äta levande fladders möss. Hahah. Och du måste han svara ja till allt! Sen k 10 över 2 på natten gick vi och la oss.    

Godnatt <3



Tack för en rolig och mysig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0