Jag tänker göra en tatuering! :O

Hej bloggen! <3

Hej alla trogna läsare! Just i denna sekund kom jag på att jag vill ha en tatuering! Och jag vill ha den där vid handen börjar underifrån eller nere på foten! :P Jag hade gärna velat ha ngt färglatt och glatt som påminner om mig när man ser den:) kan ni komma med förslag?

Och vissa kanske tänker hon är ju dum! Varför ska hon göra en sån tänk så ändrar hon sig senare?:O. Och de har jag också tänkt på och då har jag en lösning. Att om jag gör det så har tar jag ett jätte kliv och jag vet att jag kommer inte vara rädd för nålar! och det är ett stort framsteg. Men det är det att om man gör ett hål i läppen så kan det hålet försvinna för att det växer igen. Men en tatuering gör ju inte det. Så kanske en liten stjärna med alla regnbågens färger med inuti. Hade varit fint. Jag ska rita en bild sen, ungefär hur jag har tänkt mig. Men jag är fortfarande osäker.

Ja vi får väl se då! :)
Ha det alla sötisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0