Just nu

Hej bloggen

Förlåt att det dröjde! :)

Ja, ni vet ju att vi spelade kubb mot Ida och Moa. Ja vi vann faktiskt överlägsett mot dem. Och det var ju tur annars skulle dem fått pengar :S Och det ville vi ju inte ge dem XD ( jag måste ju ha allt til kläder och annat kul + the bunnys.) <3

Så ja när vi hade vunnit över dem gick vi in (jag och emma) Och tittade på en film som hette Natho libre , vi hann bara se en fjärde del tror jag. Den var så dålig så att den var skratt retande och det äckliga " olga " smilet var så .... Ja det var så kul och jobbigt på samma gång. 

Av mig får filmen:
 * * * '
tre och en halv flugor av fem 

Den var rolig men den var lite konstig i vissa scener och sen såg vi ju inte hela. :)

Vid kl tjugo över fem så skulle jag till dansen och sjunga och dansa ( där träffade man joje+bex.) Och jag fick skynda mig dit som attan för att vi började halv. Och det var ju så att jag kom 2 min sent :P. 

Efter dansen så mötte jag josse, sara + några till. Josse jag älskar dig!:) jag finns här om du behöver ngt att gråta på!
Dem åt glass XD mmmm. 

Nu är jag hemma och jag sitter och fixar lösnaglar och så har blev det när jag fixat färdigt.

   

japps naglar här ! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0