Löddrade badkar

Hej bloggen

Idag efter dansen stack jag hem och tänkte göra mig fin till ericas konfa fest. Men tyvärr visste jag inte vilken tid hon skulle konfas. Så när jag kom hem så hoppade jag in i vårt badkar fullt med varmt vatten och löddrande skum. Jag la i badkaret och läste vecko revyn och vilade i en och en halv timme. Jag läste ut nästan hela jag sparade lite så att jag kunde läsa något senare ikväll. 

Detta använder jag när jag badar och duschar:

Jag andvänder mest Dove (för det är bäst, tycker jag)



Jag gillar inte slitet hår och jag vill ha kvar mitt lena hår + att jag vill gärna kunna platta mitt hår utan att det blir slitet. Så därför använder jag detta. Som gör så att håret inte blir slitet + att det får mer glans och blir mjukt och håret får spenst:



Och när jag tar bort mitt smink på kvällarna så använder jag Garnier sminkbortagning. Men nä det var slut här hemma var det också slut i affären. Så mamma köpte Nivea sminkbortagnings medel. Och det funkar också bra. Så här ser den ut:




Älskar er :) <3






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0