Nu.

hej bloggen :)

Idag är jag på glatt humör som alltid fast. Jag trodde faktiskt att jag inte skulle vara det för dem äckliga killarna igår! :S 
Och nu har dem varit hos min nalle också!( johanna, www.kkungjohanna.blogg.se) Och då var det ju pappan som sålde gräddbullar xS ;) dem trodde det ju. 

Men nu ska jag sminka mig och  fixa hår och träna dansen och låten till musikalen!

Titta gärna på Saltito vårshow den 23 och 24 nu i maj! 
I klippan badhus (där man spelar innebandy och sånt också) där kommer en scen stå och där visar vi upp vad vi har gjort! Hoppas det blir en hitt !

SES DÄR! <3



Kommentarer
Postat av: Johanna

tack snuffe att du ger reklam till mig :D <3

2009-05-10 @ 21:35:45
URL: http://kkungjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0