Nya Plåtning med Emma!

Heej bloggen ! <3

Igår så plåtade jag Emma igen fast dem blev lite mer sämre än dem andra med regnbåge plåtningen. Men det blev ändå några bra bilder tycker jag själv! :)

Checka in dem:


Här är en bild på sminknigen. Som heter fogge day.
Och den passar bäst på fest eller om man ska bort.


Foggy day makeup (jag hittar på alla makeuper själv):Jag
Modell: Emma Brandmyr
Makeupartist: Jag
Kläddesigner: Jag
Stylist: Jag
Hårstylist: Jag
Fotograf. Jag
dag: 8/4-09


Här är en bild på ögat stängt



Här är en bild med ögat öppet.



Här är en bild med båda ögonen stängda.



Här är en bild med båda ögonen öppna.



Och här kommer då själva plåtningen! Hoppas ni gillar :)


















Sen träffade jag och emma på en liten tjej som lärde sig att cykla på sin tre hjuling och hon ville ge mig en pinne! (jätte sööt var hon!) Och hon ville verkligen veta vad vi gjorde. Och hon skulle till och med vara med på mång flera bilder + springa vid träden där emma stod och posèrade.


ja det var väl alla foton :)

Ha det ! <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den 11 bilden uppifrån är riktigt söt :)

Och älskar sminket as snyggt :D <3



<3

2009-05-10 @ 10:45:08
URL: http://kkungjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0