Ohh jag blir så kär!

Hej bloggen!

Allstå jag har en tradition att titta varje år på Eurovision. Och i år så har ju så längde det bara varit två semifinaler och dem bästa låtarna jag tyckte eller tycker är då

Norge,Finland, Svergie,Andorra,Azerbaijan och någon till.

Och ni kanske inte tycker men jag är då typ besatt. Men inte lika besatt som emma är! hehe

Go Go Marlena!

Men nu ska vi gå över till en helt underbar snygging och jag tror nästan att jag blir kär om jag hör han en gång till och ser honom en gång till på en bild!!! gahh Jag dreglar nästan i sönder. Han är som musik i mina öron( fast han spelar ju musik till mina öron, jaja nog med det han är iallafall skit sexy!

Och därför för min besatthet så lägger jag ut hans låt och då kan lyssna så underbar han är! Och bli besatta av honom! :P <3




GO GO Marlena ! heja heja

Kommentarer
Postat av: Johanna Svensson

Elin, ska jag hälpa dig så man ser filmen på ditt inlägg? <33

2009-05-15 @ 13:31:53
URL: http://kkungjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0