Väla Med LÅNGIS <3

Jo hej bloggen !<33

Idag har jag och emma gjort as mkt på väla och haft kul som in i!! Några sjuk saker som hände på väla
. När jag och emma kom till stationen på morgonen så var inte bussen där och jag och emm vi bara :O . Var är den så vi gick runt och frågade folk och dem visste inte så sen gick den modigaste til en annan busschaför och frågade honom och han sa att  vi skulle titta på söndag men jag oh emma bara men det är fredag idag, mm men ni ska ändå titta där sa han . Och vi bara lixom (don`t worry be happy) Så vi ringde pappi och frågade honom om han hade kört till hästen än med Ida och Moa än. Och vi frågade om han kunde köra oss till väla, efter ha. Och han är världens bästa pappa ! Han sa ju ja! <3.
 
I bilen dit ! <3


sööt bild på emms <3



HHIHH < 3



Och ni tänker vf sitter emma själv i baksätet för ? :O jo för att vi lämnade av ida och moa så vi tänkte faktiskt inte på att byta :) <3 älskar dig EMMA <3



En bild på pappa :)<3
Tack för att du finns



Titut <3

Nu var vi inne på väla och vi shoppade som galningar och jag handlade :

* Lös naglar.
* Ett par vita jeansleggins från ginatricot.
* Ett par jätte fina shorts som är helt underbara som jag har i rosa också fast jag köpte i mörkblå på ginstrcot.
* En Max factor foundation
* Mycket mat ( vi krängde , iallafall jag :P)
* Hallonsorbet glass mmmmhh
* Tryfflar
* Tasty house nötter ( ja vi är krängen :P)
* Och ett turcost linne från H&M . ( och detta är ett helt speciellt linne, Och det får ni reda på varför sen längre ner.)
 
I allafall så när vi var framma så gick vi först in på ur och penn och emma skulle fixa sin klocka (ghhhaa vad snygg den är !! det är helt sjukt asså!) Efter det så gick vi en sväng in till Jam Jam (haffers) och där köpte jag 4 st tryfflar ! Och dem är alltid lika goda och emma fick en och en halv av mig ! Den bästa tryffeln var en med vit choklad över och karamell kram innut i!!! Asså sjukt gott! Det var chill och efter det så stack vi vidare till Kicks! Där köpte jag dessa:



Ett paket lösnaglar som är både billiga och bra , dem var inte för långa och dem ser ut som riktiga naturella naglar, och dem är fina och dem kostar bara 80 kr och då om dem är så billigä så är det lika bra att köpa sådana! Sen köpte jag en Max Factor Miracle Touch Liquid IIlusion Foundation. Och den är jätte bra, den ger fin hy och fin lyster , mkt jätte mkt fin färg, den döljer röda pigment (rosiga kinder, roda piment på näsan ja överallt)!.  Och den kostade 155kr men jag hade 20 procent på vad som helst på Kicks så jag valde denna och då kostade den 124 kr! Och det var första gången jag köpte den så den är iallafall jätte bra!   

Vi gick in till Ginatricot dä hittade jag detta!

Ett par fina vita Jeans leggins! jätte sköna och fräscha, vd mer kan man säga än underbara?:O <3
Ett par mörkblåa shorts. Dm är sköna, fina korta och mjuka i tyget ! Ett fynd tycker jag själv jag harett par baby rosa och ett par mörkblåa nu ju :P<3 Och jag testad eden här klänning som jag ska köpa sen:



lite ego bilder kommer nu :P <3



emma och ich <3!! <3BFF





Efter Gina blev jag as hungrig så vi gick till wock , och där delade vi på en nudel,grönsaker, kycling tallrik. Smaskens! Men efter det så var ju jag fortfarande hungrig! :O och man undrar va hur mycket får jag i mig?
Så jag kunde ite mostå tacko bell. Så jag  gick dit och bestälde det. Så om ni vill se lite bilder på när emma smygfotade mig när jag åt! så har kommer dem:





fast jag åt ju inte med dessa !! XD ja jag vet inte vad ?? :O


Ja vi gick och tittade buss tabelerna och lite annat. Och då när vi gick mot H&M så HITTADE VI EN HUNDRALAPP PÅ GOLVET !!!!! (hålde själv på att tappa hakan)
 Så emma bara lixom elin titta :O
Och jag svarde vad var ??
Och sen såg jag den !! Jag gick fram och lixom låtsades som ingeting och hmmhhmmmhmm ja vad har vi här och då tog jag upp den så bestämde vi oss för att köpa ett tvilling linnè från H&M !
Men först skulle jag in på toa! Och utan anledning börjar man sjunga fågelopera och om emma (ett litet smakprov)


Emma är bäst jjejjejej m, emma hon är min tvilling min bästa vän...... XD

Och emma står utanför toan och skämdes, och det var till och med en gubbe som skakade på huvudet mot henne (asså e det där din kompis , hon är nog packad eller dum. Och det trodde jag att han tänkte iallafall när jag fick reda på det)
När jag kom ut så gickvi till h&M och köpte ett turkost linnè! Som vi ska göra ett avtryck på oss tillsammans. 

Här är tröjan( ett vanligt linnè baraför er men för oss så är det speciellt!)<3


+ emmas gröna leggins och mina rosa shorts <3

Och leta ega bilder å Cubus <3 (med en hatt jag digga och Emma skule köpa ett fint en armat linne med vollang! 




 
Sen gick vi ochköpte glass :P Jag köpte hallonsorbet !!(krängde som...) 
Efter det fick vi gå till bussen! Och där väntade vi. (resten om på bussen kommer i nästa inlägg annars blir ju detta för långt! :P <3)

ses 
Tack emma <3



  

Kommentarer
Postat av: Emma B

VI ÄR BÄST!!!!!

2009-05-08 @ 14:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0